hacspectrum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu if cümlesini mysql sonucu alırken 'de kullanabilirsin o zaman if kullanmana gerek kalmaz.

Örnek:

SELECT
ad,
IF(sari_renk= 0,'red','green') AS sari,
IF(mavi_renk= 0,'red','green') AS mavi,
IF(beyz_renk= 0,'red','green') AS mavi
FROM
tablom

bu şekilde yaptığınızda sadece ordaki yeşil kırmızı olacak yere <span style="color:<?php echo $row['sari']; ?>">test</span>

ama gerek var mı dersen bence yok

Ben takıldığım yerde hala takılı kaldım,

şimdi;

< ?PHP
$n36 = $36;
if($36 > 0) 
{
echo "<option value="36">36</option>";
}
else 
{ }

$n37 = $37;
if($37 > 0) 
{
echo "<option value="37">37</option>";
}
else 
{ }
?>

38, 39, 40, 41, 42 , 43 , 44, 45


ben bu işlemleri bütün numaralara yapmak yerine tek satırda nasıl yapabilirim...

Bütün numaraların stoklarına baksın, stokta olan ürünleri sıralasın, olmayanları da göstermesin gibi...