uzun zamandır botnet konularındaki "hadi gelin bakalım" modunda gördüğüm ve yıkılmamayı başarabilen tek sistem bu oldu sanırım.

bir de şu var ki çok önemli..

bozmaya çalışmak..
yapmaya çalışmak..
faydalı olmak..
belki bir gün kullanırım diye illegal olarak bot yayıp hazırda bekletmek..

çok güzel bir iş çıkarmışsınız ellerinize kollarınıza sağlık