hocam sikayet konusu açarsam zarar gören siz olursunuz bütün delillerim mevcut.. Hala idda ediyorsunuz kesinti olmadığını ama uptime oranlarım %50 ye kadar indi..
İlgili firma ile varsa bir şikayetiniz "Şikayetim var" bölümüne konu açabilirsiniz.
Aynı zaman da konu sahibine tehdit vari bir yorum da bulunduğunuz için şikayet konusunda haksız olursanız eğer bu iddaa'nız üzerine 2 katı ceza ile karşılaşacağınızı belirtmeden geçemeyeceğim.
Bu yüzden konuyu farklı boyuta taşımayınız..