SosyalART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sikayet konusu açarsam zarar gören siz olursunuz bütün delillerim mevcut.. Hala idda ediyorsunuz kesinti olmadığını ama uptime oranlarım %50 ye kadar indi..
Ne olursunuz açın artık şikayet de görelim kimsiniz . O kadar bilgisiz inanlar varki kimse üzerine alınmasın firewall'u kiraladığında sunucusunun conf. 'larını değiştirecek sanıp ben 10 kere refresh yaptıgımda sayfa gidiyor bu nasıl firewall diyor. makinesine bir csf , nginx vs kurmadan 1 Gb ram makinede firewall'un kac handshake yapacağını tahmin etmeyi öngörüyor. Acıkca yazılan TT firewall'unu işe yaramaz diye nitelendiriyor ve firmayı esir alıyor sorarsanız o da haklı. Lütfen acın destek talebi haklı olan cıksın gelip bu konularda yazdıklarınız bizi cok dusunuyorsanız daha cok zarar veriyor bu sayfalar google da indexleniyor onlar indexlenmiyor. Haksız , haklı karar veriyor tarafsız kişiler ya iadenizi alıyorsunuz ya da gidiyorsunuz burada perde arkasından 20.000 kişinin okudugu formun en populer konularından birinden zaten daha cok ilgi cekemezsiniz sizin niyetiniz çözüm değil sizin niyetiniz sadece konu baltalamak