YNTPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontrol panel olarak ne düşünüyorsunuz ? eğer cpanel ise belirttiğiniz rakam bir sunucu için çok düşün bir bedeldir çünkü bir çok firma sadece sunucunuz için 50 TL civarlarında elektrik bedeli ödemektedir.

İstediğiniz kontrol panelinide iletirseniz daha iyi olacaktır.


merhaba cpanel olması daha iyi sanırım.

actıgım konuda belirttiğim gibi öneri ve görüşlerinizi iletirseniz mutlaka orta yolu bulunur sanırım