yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ODTÜ 'yü niye aramazsınız da gelir burada sorunun cevabını ararsınız?
Aramadığımızı nerden biliyosun hocam? Aradım bitane kadın çıktı emin değilim ama bazen onaylıyorlar bazen onaylamıyorlar değerlendirme yapan ekibimiz şuanda yok dediler kesin bişey söylemediği için buraya yazdım belki daha önceden tecrübesi olan bir arkadaş yardımcı olur diye düşündüm r10 soru sormak yasaktır diye bir kural göremedim?