Merhaba, söylediğiniz gibi çeşitli forumlarda vergisiz satış yapıldığı bir gerçek. Ancak söylediğiniz gibi şikayet mailleri ile şikayet olayında sessiz kalmayıp, takip söz konusu oluyor. Hatta bir ara vergisiz satışların önüne geçmek amacıyla şikayet edene belli bir komisyon ödeyerek teşvik edilmiştir. Maliye ve vergi dairelerinin ihbarlara sessiz kalacağını sanmıyorum. Belki de bir süreçtir, takip edilip incelendikten sonra gereken yapılır.
Kul hakkına gelince, ortada bir haksızlık olduğu kesin. Vergisiyle, sigortalı elemanlarıyla işini doğru düzgün yapmaya çalışanlar vergisiz satış yapanlar yüzünden zor durumda kalıyor. Bu yüzden özellikle internetten alışveriş yaparken vergi levhası olan şahıs ve firmalarla çalışarak en azından kendi üzerimize düşeni yapalım.
Hocam biz 1 yıl öncede defalarca şikayet ettiğimiz adamlar var,hala dolanıyorlar.Bu nasıl bir takip anlamıyorum.