,Herkese merhabalar öncelikle...

Öncelikle domaini alıp satmayı düşündüm. Ama gelen düşük tekliflerden sonra satmaktan vazgeçerek projelendirmeye karar verdim. Fakat durum ortada rekabeti yüksek bir alan ve rakipler sağlam işler yapıyor. Onların kıvamında iş sergileyebilmek için öncelikli olarak sermaye, ekip ve bol bir zaman lazım... Açıkcası bunu gözüm kesmiyor...

Sizce ne yapmalıyım?
(Bu arada domain 3 yaşında)