var şirkette kullanıyoruz.
eğitimleri genelde bilge adam gibi yerlerde veriyorlar ama gereksiz pahalı. ve bence gereksiz.
çünkü iş işde öğrenilir.
sap kullanıyor muyuz kullanıyoruz biliyor muyuz biliyoruz ne kadar biliyoruz kullandığımız bölüm kadar

o yüzden en güzeli sap kullanan bir yerde gerekirse bedava çalışarak iş başında öğrenmen.
ama genelde bu program büyük şirketlerde kullanışdığından abi sizde bedavaya çalışayım da diyemiyorsun
eğitim/sertifika masraflarının ne kadar tuttuğunu biliyormusunuz? bu proğramın demosunu indirebilirmiyim? birde bu proğramda kaç modül/bölüm var ? M/M diyorlar başka bişeyler diyorlar.