Merhabalar

Türkiye'de vergi sisteminden rahatsızım,özellikle İnternet üzerinden satış yapılan kişilerden vergi alınmasında.Aslında burda bir sitem belirtmek istiyorum.

Forumlarda,bloglarda,portallarda yüzlerce vergisiz satış yapan hosting firması(!) var ki,kimse ne kontrol ediyor,nede onlar vergi veriyor !

Ben geçen aylarda,5 tane firmayı e-mail yoluyla şikayet ettim aylar oldu tık yok.
Bu nasıl bir şey ? İlgilenilmiyecekse neden öyle bir talep yolu oluşturuluyor ?
Peki vergi vermeyenler ve onu kontrol etmeyenler,verenlerin kul hakkına girmiyor mu ? Türkiye'de vergi sistemi ve maliye bakanlıgı hakkında bilgisi olan hukukçu üyelerden bilgi beklıyorum.

İyi forumlar ...