Merhaba

İsimtescil'e her 1-2 ayda zaten şikayet konusu muhakkak açılır.İsimtescil'den sadece 'domain' alınır,hosting'i rezil bir firma.Tamamen reklamlı,cafcaflı,gösterişe önem veren bir kuruluş.Reklam olmaması adına firma ismi vermicem ancak isimtescilden çok daha uygun ve kaliteli,kurumsal hosting firması soracak olursanız özel mesaj atmanız yeterli.