galileomcse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizden yine 15 dolar istemiş. benden şu an 120 usd istiyorlar. düşmesini bekliyorum.
Uzatma parası nasıl 120 usd istiyorlar hocam anlamadım ?