an itibariyle hostingler yine yalan oldu sanırım. paketimin gününün bitişine şafak sayıyorum.

ya arkadaşlar uygun bi yabancı hosting varsa önerin, bu siteyi yaşımak vs çok problem olur mu? karışık bi durum mu veri kaybı performans düşüşü yaşanır mı?