görünen o ki kart sahipleride dava açmaya başladı. şuan forumdan bir arkadaş bu durumdan ötürü ifade veriyor.
Benim olayın Burky olayıyla ilgili durumu yok. Tamamiyle farklı bir olay benim mahkemede açıldı sanık olarak , dua edin açmasınlar. Benle aynı duruma düşersiniz. Nihayetinde açılacak dava benim davayla çok yakın