Mantık olarak ben dahil sıcakta pc başında oturasım gelmiyor. Herkesin evinde kliması yok hocam Normal bence böyle şeyler. Yazın tam ortasında iyice düşer. Millet tatile felan gider. (sektöre göre değişir bu dediklerim tabi)