Hocam size pahalıya satıyorlar bana da mesaj gelir 4-5 günde bir 29 tl diyorlar bana 99 dan düşmüş
size gelen no'ları da paylaşında spam no'lara ekliyim.
Sizi yakalamislar hocam demekki.Arkadasiniza soyleyin o alsin bari (cem yilmaz)
Saka bir yana no engelleyin grcin
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
spam no'lara ekledim ama numara değiştiriyorlar sıkıntı o