reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı'nı kazandım. İlk senem bitmek üzere, mutluyum
Konu baya hortlamış Bende kocaeli üni. Bilgisayar programcılığı bitirdim 4 seneye tamamlamaya çalışıyorum 4.sınıftayım