Skype kapattırmak sizi uğraştırır onun yerine forumdaki arkadaşlar gibi.
''Skype kullanmıyorum sadece özel mesaj ile iletişim kurun'' Yazarsanız anlaşılır.
Sadece forum üzerinden ticaret yapmıorum. Geniş bi cevrem oldugu icin skype kulanmak zorundayım. Benim guvenılırliğimi kulanarak başkalarını dolandırmaya calışıorlar bunun önune gecemıorum bugun 2 müşterim dolandırılmış. Ayıptır günahtır haram yerken kursagından nası gecio anlamadım...