riny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben akademik eğitimlerin hepsinin sadece tek özelliği olduğuna inanıyorum oda Sertifika. Gerisi zaten herkesin öğrenebileceği şeyler...

O kadar parayı da hayatta ben vermem.
Akademik eğitimlerle ilgili görüşünüzü tamamiyle paylaşıyorum.

Bu yüzden biz atölye modeli dediğimiz bir eğitim modeli geliştirdik.Bu modelde Expert Akademi'nin banka,televizyon kanalları v.b. kurumsal müşterileri için geliştirdiği büyük ölçekli projelerin birebir aynısını (varsa gizlilik sözleşmesi dahilindeki yerleri çıkararak) öğrencilerimize eğitimleri süresince yazdırıyoruz.(toplamda 2 proje)

Bu nedenle eğitimlerimizde süre sınırlaması yok , yazdığınız e-ticaret uygulamasından eğitmeniniz ilk alışverişini tamamladığında mezun olabiliyorsunuz.

Bu model 2012 - 2013 - 2014 Tüketici Kalite Ödülünü ve 2013 Avrupa Kalite Ödülünü bizlere kazandırdı.

İnternet veya sair yollardan öğreniminizi tamamlamanız mümkün , ancak 8 - 10 yıllık yoğun trafik alan projeleri yönetmiş,penetration bilen, big data ile çalışmış muhtelif yazılım tasarım modellerine hakim proje yöneticileri ile ancak 4-5 yılda ulaşabileceğiniz bir hedefe 7-8 ayda gelebiliyorsunuz.

Özetle zaman ve tecrübe satın alıp kariyerinize doğru bir yön veriyorsunuz.İnternet üzerinden öğrenim ise yaşam boyu süren bir süreç , önemli olan doğru zemin üzerine inşa edilmesi.