Konu
Bir gen.tr de benden :)
12-06-2014, 23:44:44
#16
Bilo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
"jenerik" boşta.
Alırsanız "jenerik domain" dersiniz.
- Adı ne?
- Jenerik
- iyiymiş
.