Yiğit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben aslında rozet için girmemiştim çeviri bölümüne.. sadece yardım olsun diye girmiştim. baya bi çeviri yaptım onaylanmış çevirim de fazlaydı.. çok da güzel oy da kullanmıştım. fakat sonradan ne oldu bilinmez pat diye kalktı rozet
Ha bi ara çok çeviri yaptım ondan sonra hiç girmedim çeviri bölümüne..

hayırlı satışlar bu arada
Teşekkúr ederiz, kolay gelsin.