Kolay gelsin arkadaşlar.

Dünya kupası başlıyor malumunuz.Bizde izleyecektik ancak trt1 çekmiyor. (kırşehir il jandarmadayız) rica etsem maç için saatlik tivibu verebilecek biri var mı? gerçekten çok makbule geçer bizim için.

Saygılar