Yeni adsenseye en az bir blogla bloggeri bağladın mı
Hayır hocam.. İşin garibi eski adsense reklamlarımı koyuyorum anında görünüyor.
yeni açılan reklam birimleri hemen görünmez bi 10-15dk geçtikten sonra kontrol edin
3gündür bekliyorum hocam malesefki..
Yok kardeş ne yaptımsa bende de görünmedi.2 ay oldu halen görünmüyor....???
Bu epey can sıkıcı oldu öyleyse..
blogger da kodları nasıl koyuyorsunuz? direk şablona mı ekliyorsunuz yoksa text widgeti içindemi?
Gadget html olarak hocam.