ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni adsenseye en az bir blogla bloggeri bağladın mı
Hayır hocam.. İşin garibi eski adsense reklamlarımı koyuyorum anında görünüyor.

hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni açılan reklam birimleri hemen görünmez bi 10-15dk geçtikten sonra kontrol edin
3gündür bekliyorum hocam malesefki..

kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok kardeş ne yaptımsa bende de görünmedi.2 ay oldu halen görünmüyor....???
Bu epey can sıkıcı oldu öyleyse..

hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blogger da kodları nasıl koyuyorsunuz? direk şablona mı ekliyorsunuz yoksa text widgeti içindemi?
Gadget html olarak hocam.