İlkk birkaç ay primi unutun hocam. Vatan'da durum nasıl bilşmiyorum. Sınav falan yok. Sınavı Bimeks yapıyor.
Birçok müşteri zaten direkt elemana geliyor bu tarz yerlerde. Birkez müşteride iyi izlenim bırakman, işini halletmen yeterli. Onun dışında dediğim gibi ilk aylarda primi unut. Bu arada 1400 TL max. seviyelerdir. Ortalama 1.000 tl gibi bir rasam için kendini ayarla derim.
bakalım. yarın görüşeceğim tüm konuları