konu dışı : bu insanları anlamak zor adam konu açmış alacaksan al almayacaksan konuya cevap yazma sana zorla 5 tlye satmıyorki daha ne istiyorsun ben anlamakta zorlanıyorum
konu sahibinden özür diliyorum konuyu baltaladım heralde
hayırlı satışlar
birşey öğreneyim o zaman;
benim çevirmen rozetim vardı.. hatta ilk alanlardan biriydim sonradan kayboldu neden olabilir?
4 leveldim.. o zamanlar. şimdi değişmiş translate kısmı.
Teşekkürler Vural hocam.
Yiğit hocam, şöyle bir durum var; aslında çevirmen rozetinin gitmesinin mümkünatı yok denecek kadar az siz bu rozeti aldıkdan sonra "Translatör" bölümüne adım dahi atmamışsınız. Sanıyorum ki neredeyse 1 yılı bile geçmiştir.
Bu yüzden geri alınmıştır.