konu dışı : bu insanları anlamak zor adam konu açmış alacaksan al almayacaksan konuya cevap yazma sana zorla 5 tlye satmıyorki daha ne istiyorsun ben anlamakta zorlanıyorum
konu sahibinden özür diliyorum konuyu baltaladım heralde
hayırlı satışlar