TunerHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scripti kaça bırakırsınız hocam
scripti forumda açık kaynak kodlu dağıtacağımı duyurmuştum
https://www.r10.net/proje-gelistirme-...nak-kodlu.html