Konu
Babası ile sorunu olan tek ben miyim?
11-06-2014, 19:51:52
#15
sifteri
Babalara geldik
ben de pek anlaşamam babamla benim ki de çok Gamsız
GT-I9100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi