Bakalım Gelmeyi Düşünüyorum (Bağımsız )

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:33:03 -->-> Daha önceki mesaj 01:17:44 --
Merak ettim bide Yaş sınırlaması varmı acaba ???
Yas sınırı herhalde 18 olur hocam
GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi