hocam işte orda hangi sosyal medyayı kullancaksanız ona bağlıyorsunuz o kendisi yeni konu oluşturduğunuzda paylaşıyor.
yapmak istediğiniz yada yanlış giden nedir?
iyide burada birtek google+ var onada sadece hesabı ekleyebiliyorsun sayfa falan ekleyemiyorsun ki paylaşmıyorda .s konunun altında eklenilen hesap görünüyor takip et falan çıkıyor .s