EnesVural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu komşum açmamı istedi onun yazsını komple yazıyorum


Değerli r10 ailesi bu önemli konuda sizden fikir almak için enes arkadaşıma konuyu açması için rica ettim kırmadı beni
Ben 19 yaşımda kız ise 18 yaşında ilk defa sevgili olarak bulaşacağız gideceğimiz mekanları falan ayarladık beraber ben ona karşı nasıl davranayım neler diyim twcrübeleri arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler
Hocam aşırı samimi davranmasın önce kız arkadaşından biraz adım beklesin.İlk buluşmada ne yapıcam diye buraya başlık açtırdıysa yüksek ihtimal heyecanda yapar sakin olması lazım.Normal bir arkadaşıyla ya da sürekli bir kızla buluşuyormuş gibi rahat davranırsa onun lehine olur . Ayrıca yukarıda arkadaşın dediği gibi değil ara sıra ilgisini birden farklı bir yöne versin ( kıza baksın demiyorum mesela alışveriş merkezine gidiyorsunuz bakınırken farklı bir reyona gitsin birşeyler incelesin) kontrol onda olsun yani.