doktor yardımı al yoksa 200 kılo alır otururursun =)
doktor yardımıda aldım b12 hapları verdi 3-4 ay kullandım tık olmadı hiç bişey dahiliye doktoruydu hatta doktor diyordu ben kiloluyum kilo alma ne gerek var kilo iyi dğeil adam kendisi kilolu göbeği var diye bana aldırtmak istemiyordu