microsoft bile hele ki msn ve hotmail'in çok popüler olduğu dönemlerde o kadar uğraşmasına rağmen google'a rakip olamadı. Bu saatten sonra, google bu kadar kurumsallaşmış ve profesyonelleşmişken, google'ın eline su dökecek bir babayiğitin çıkması ufukta görünmüyor.