"belki bir gün olur" ile yaşamak "hiç olmaz" ile yaşamaktan daha güzel be hocam
olursa da tın, olmasa da tın. zaten kaybolacak bir şeyi neden isteyeyim ki. hiç olmasın en azından kaybetme korkusuda olmaz. ama bunlar bir varsayım senin kısmetinde varsa istemesende seni bulur. yada seni bulacağı zaman istemeni sağlar. derin mevzu bunlar. ara ama aradığın şeyin içerisinde kaybolma.