oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16:banko
tutarsa banada bi vds alırsınız artık
edit:2.kolonda varmış 3ü kolanada yazın
3.kolana yazdım hocam

tutsunda datacenter açıcam zaten sunucu veririm sana

3.kolonda tamamlanırsa 21:00 kadar diğer kolonlarıda kendim oynıyıp yatırcam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:43:39 -->-> Daha önceki mesaj 20:28:02 --

burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4
Bay_Keskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
33 Kardeşim. Hayırlı Olsun
theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 umarım gelir.
Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 geldi.
Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 :d
Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
31
birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 :d
sineperde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 geldi
dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 :d
BySpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 olsun
Single adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
37

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16:banko
tutarsa banada bi vds alırsınız artık
edit:2.kolonda varmış 3ü kolanada yazın
abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
49*

bitek @burakscan tahmini tuttu başkada tutturamadık