16:banko
tutarsa banada bi vds alırsınız artık

edit:2.kolonda varmış 3ü kolanada yazın
3.kolana yazdım hocam
tutsunda datacenter açıcam zaten sunucu veririm sana
3.kolonda tamamlanırsa 21:00 kadar diğer kolonlarıda kendim oynıyıp yatırcam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:43:39 -->-> Daha önceki mesaj 20:28:02 --
4
33 Kardeşim. Hayırlı Olsun
31
37
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
16:banko
tutarsa banada bi vds alırsınız artık

edit:2.kolonda varmış 3ü kolanada yazın
bitek @burakscan tahmini tuttu

başkada tutturamadık