Sisteminize nasıl girmişler hocam ? İlginç valla.
Sisteme girmek değil. Radyo konusunda pek bilginiz yok sanırım. Yayını gönderdiğimiz anten ve yayını alıp dağıtan anten var. Bunları nasıl yapıyorlarsa ya kendi antenimizden ya da yine bizim frekans üzerinden başka bir antenle yayın yapıyorlar.