Hocam Türkiyede yaşıyoruz ne yazikki dediğiniz üzere yoldan herkesin önü kesilip haraç vesaire isteniyor, Türkiye Cumhuriyetindeki karakollara başvurmanızın sonucunda direk başvurduğunuz işlem yerine getirilmeye çalışılacaktır, Hayırlı Forumlar.
İple miple uraşma.
Direk telefon numarasından daha kısa sürede bulunur.
Her il Siber Suçlarla Mücadele biriminde yüzlerce dosya var sıra ozaman gelmiştir.Cumhuriyet Savcısına gidip suç duyurusunda bulunun.
Asker rütbeli savcı var tanıdığımız. Onla halletmeye çalışacağız. Teşekkürler yardımlarınız için
Kullandığım Cihaz : Samsung Galaxy SIII