ekvatorcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Türkiyede yaşıyoruz ne yazikki dediğiniz üzere yoldan herkesin önü kesilip haraç vesaire isteniyor, Türkiye Cumhuriyetindeki karakollara başvurmanızın sonucunda direk başvurduğunuz işlem yerine getirilmeye çalışılacaktır, Hayırlı Forumlar.






webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İple miple uraşma.
Direk telefon numarasından daha kısa sürede bulunur.






by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her il Siber Suçlarla Mücadele biriminde yüzlerce dosya var sıra ozaman gelmiştir.Cumhuriyet Savcısına gidip suç duyurusunda bulunun.
Asker rütbeli savcı var tanıdığımız. Onla halletmeye çalışacağız. Teşekkürler yardımlarınız için

Kullandığım Cihaz : Samsung Galaxy SIII