Hocam Türkiyede yaşıyoruz ne yazikki dediğiniz üzere yoldan herkesin önü kesilip haraç vesaire isteniyor, Türkiye Cumhuriyetindeki karakollara başvurmanızın sonucunda direk başvurduğunuz işlem yerine getirilmeye çalışılacaktır, Hayırlı Forumlar.