Online.net tuhaf bir data center'dır, çok nadirde olsa dmca şikayetleri vs gibi şikayetler üzerine sunucu kapatır ve yedek bile alamazsınız, ayrıca ticket lara cevap şanslıysanız 3 günde cevaplanır, ayrıca bu gün e-mail ile 8 çekirdek sunucu tanıtımı ve internatioanl satışa geçtiklerini içeren bir e-mail banada geldi kredi kartı olan herkez rahatça sunucu alabilir, ama hatları eskisi gibi 1gbps/1gbps değil onlarda indirdiler hızları tüm dc.'ler gibi.
İlginize teşekkür ederi.m