Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılı bir tema olmuş tebrikler, wordpress'e bir ısınamadım sürekli arkadaşlarım wordpress üzerinde tema geliştir diyorlar ama ben bir türlü ısınamadığım için elimi süresim gelmiyor
teşekkür ederim. Tercih meselesi bir zamanlar dle kullanıyordum wordpress'e alışınca bırakamadım