Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 3 gündür hasıl olan bir durum söz konusu.
hız testi yapıyorum sorun yok (ttnet adsl) 12 13 mb çıkıyor. 1080p google drive videolarını izleyebiliyorum hiç sorun yok. Ama vk videolarını 720p yapınca açamıyorum desem yeridir. Bir dakikada birkaç saniye ancak izleyebiliyorum.
3G'den bakıyorum hiç sorun yok. Başka bir arkadaştan (uydunet bağlı) deniyoruz sorun yok. Aklıma sadece her gün ortaya çıkan sansür gerekçeleri geliyor ama emin de olamadım. Var mı aynı şekilde bu sorundan muzdarip olan?