Benim nickim BlackDare. Ve ben bugün Blackcoin diye bir şey oluşturdum bi tarafımdan. Ve dedim ki benim internet siteme 10 kere girene 1 blackcoin vereceğim. Google Analytic ile baktım her 10 kez girene 1 blackcoin verdim. Peki bu blackcoin'i nerde biriktiriceksiniz. Yine benim internet sitemde. Sonra bunu 100 girişte 1 blackcoin yapacağım sonra 1000 girişte 1. Bu şekilde değerlenicek. Sonra tekrar diyeceğim ki bana 1 blackcoin verene bilgisayarımı vereceğim. Millet bakıcak bu şey değerli. Zamanla parayla satar hale gelecekler. Bende kurucusu olarak kendime veritabanından 100000 blackcoin atacağım ve onu satıp zengin olacağım. Çok harika bir şey.
Kendinize kurucusu olsanız bile blackcoin atamazsınız, kurucusu olsanız bile eğer mining yapmazsanız atamazsınız. Herkese duyurmadan 100.000 tane mining yapıp daha sonra herkese tanıtırsanızda insanlar dice bunun %30 u atıyorum kazılmış zaten ben bunu alsam sonra bu adam elindekileri satsa benim elimde bişi kalmaz dicek, %1 i bile mining yapılan coin i kimse almaz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:04:05 -->-> Daha önceki mesaj 17:03:32 --
Blackcoin var bu arada