Hocam yanlış anlamayın ama rezillik bence Godaddy'de değil, sizde
Jenerik alan adını backorder yapmak yerine manuel takip etmek en başta sizin yaptığınız bir hatadır.
Kardesim sen önce uslubunu değiş. Saçma sapan konuşma. Domain düştüğü gibi alinsa itirazim yok. Bana dustu diye gösterip, parayi alıp domaini vermemek ne demek oluyor. Ve şuan parami hala iade etmediler