Bende anlık 80 civarı çevrimiçi oluyor genelde ama fazla kişi olmasının bir yararını görmüş değilim çoğu r10'dan zaten ticaret bitince sohbet bitiyor.
Hocam sohbet için degil zaten konuda belirttim paypal php tema script domain host her konuda lazım olur insana. Skype hesabından direk yazmak var birde buraya konu açmak var ufak şeyleri skypten halletmeyi seviyorum o yüzden