bence kazık yemiyorsunuz
ilk seneki indirimin parasını da sonradan alıyorlar
O zaman ilk sene indirim yapıyoruz demesinler bizde indirimi kazandık sevincini yaşamayalım. Babalar gibi çıkıp desinler şimdilik ilk faizini alıyoruz seneye uzatma ücretine dahil edeceğiz desinler bizde 1,99$ haracımızı ödeyip seneye uzatma + kayıt parası şeklinde ödeyelim bitsin.