En son care öyle yapacagım. Birkac gun once X Kapat ibaresini kaldırmıştım acaba ondan mı uyarı gelmiş olabilirmi ? Yada açıklamalarda flash oyun diyor hatalı sayfa 3D oyun acaba ondanmi ? Kafam iyice karıştı

Forumda bizi tam aydınlatacak uzman arkadaslar vardır umarım.