Konu
Skype listemde kimse yok :)
04-06-2014, 20:22:39
#13
musevvid
Bende anlık 80 civarı çevrimiçi oluyor genelde ama fazla kişi olmasının bir yararını görmüş değilim çoğu r10'dan zaten ticaret bitince sohbet bitiyor.