tam yeri burası mı bilmiyorum ma bir arkadaşlık siteme authorize.net entegre etmeyi düşünüyorum. yani sistem hazır üyelik alıcam . kullanan varsa komisyon oranları ve procedür nedir yazabilirmi birde ödeme ekranı türkçe çıkıyormu .