Konu
authorize.net kullanan var mı ?
04-06-2014, 16:45:12
#1
email
tam yeri burası mı bilmiyorum ma bir arkadaşlık siteme authorize.net entegre etmeyi düşünüyorum. yani sistem hazır üyelik alıcam . kullanan varsa komisyon oranları ve procedür nedir yazabilirmi birde ödeme ekranı türkçe çıkıyormu .