Bu bölümde okuyan arkadaşlar varmı? bir kaç kişi ile görüştüm. kafamda bazı sorular var

bölümü tavsiye edermisiniz. ?

İş olanağı, staj olanağı güzelmi
hazırlık zor olduğu biliniyor bilkentte ne kadar zor
Bahçeşehir pc müh. felanmı gitmeli yoksa bu bölümmü?
boşta kalan olmadığı biliniyor ama ileridede böyle olurmu
şuan mezun sayısı 600-700 civarı olmanı benim zamanımda 1000i bulacaktır.

tşk.