İş verdik , sabırla bekledik yaptı... Arıza olursa söyle abi dedi... Sonra SKYPE'den sildi

Şimdi temanın anası ağladı yapmaya çalıştı yapamayıncada sildi.. İlginç..
Kardeşim dalga mı geçiyorsun sen ? ben siteni teslim ettim her yer çalışıyordu. Kurulumu sen yaptın ben sadece tema yaptım verdim. Denedim sorun yoktu. Sonradan siteyi silip tekrar kurmuşsun temayı indirseydin benim bunda yapabileceğim bir şey yok. Herkesi sildim kendi sitemden arkadaşlarıda sildim.